۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

برنامه زمانبندی اجراها در جشنواره شبهای تئاتر لارستان

برنامه زمانبندی اجراهای تئاتر گروه های مختلف نمایشی از لارستان، خنج، گراش ، اوز ، لامرد، مهر و قیروکارزین، در  جشنواره شب های تئاتر لارستان مشخص شد. لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه در روز سه شنبه ٩٥/٢/٢١ ساعت ١٩ و اختتامیه در روز جمعه ٩٥/٢/٢٤ ساعت ١٩ خواهد بود. از اوز نیز تئاتر دوستت دارم با صدای آهسته به کارگردانی سید مرتضی هاشمی حضور خواهد داشت.

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهرام حسین نیا

گردهمایی بزرگ اهالی تئاتر اوز در جشن اردیبهشت تئاتر

به پیشنهاد و تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس , بمناسبت روز بازیگر (14 اردیبهشت ) و همچنین مقارن شدن آغاز سال با روز جهانی تئاتر (7 فروردین ) , از طرف انجمن نمایش اوز و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز , از همه ی هنرمندانی که در سال 94 فعالیت تئاتری داشتند , اعم از بازیگر , کارگردان , عوامل صحنه و ... دعوت بعمل آمد تا در محفلی دوستانه و صمیمانه , در روز عید مبعث رسول اکرم (ص) جشن اردیبهشت تئاتر اوز را برگزار نمایند.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهرام حسین نیا

عاشقانه (دلتنگی سیزده ساله)

از فعالیت گروه نمایشی صحنه اوز بیش از 14 سال می گذرد , اما پس از این همه سال , هنوز برای یک نمایش ناب و گیرا که در ان زمان مخاطبان بسیاری را به خود جلب نمود , دلتنگی می کنیم.

ادامه مطلب...
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهرام حسین نیا

ارزش بالای دیدن تئاتر و تعامل سازنده گروه های نمایشی لارستان

تئاتر دوستت دارم با صدای آهسته , کاری از سید مرتضی هاشمی , دیروز دومین اجرای خود را پشت سر گذاشت. این تئاتر که در مرحله تکمیلی برای شرکت در جشنواره , شب های تئاتر لارستان است , با اجرای عموم در پی رفع مشکلات و انتقاد های سازنده ای است که گوشزد می شود.

اما در این میان آن چه با ارزش جلوه می نماید , تعامل سازنده گروه های نمایش لارستان است که از تئاترهای هم دیگر بازدید نموده و حمایت خود را از این هنر اعلام می نمایند. دیروز نیز دوستان انجمن نمایش لارستان در اوز حضور داشتند و ساعات خوشی را با آن ها رقم زدیم.

  این تعامل بین اوز و لار و گراش و خنج , بدون شک , نوید روز های خوبی را برای تئاتر لارستان خواهد داد.

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهرام حسین نیا