به همت خانه فرهنگ و انجمن نمایش اوز , نشست دوستانه ای با آقای یزدیان عضو و قائم مقام شورای سیاست گذاری تئاتر اداره کل استان فارس و اهالی تئاتر اوز برگزار گردید.

در این نشست صمیمانه و البته بسیار سودمند که بیش از دو ساعت و نیم طول کشید موارد و دغدغه های تئاتر اوز توسط هنرمندان مطرح گردید.

در ابتدای جلسه مرتضی هاشمی , دبیر انجمن نمایش اوز ضمن خوش امد گویی به آقای یزدیان و هنرمندان , از آنها خواست که شفاف و بی پرده دغدغه های خود را بیان کنند تا در شورای سیاست گذاری استان مطرح گردد. یزدیان ابتدا سخن را آغاز نمود و از چگونگی تشکیل شورا , برنامه ها , اختیارات و تاسیس دفاتر انجمن نمایش در شهرستانها و شهر هایی که دارای اداره ارشاد باشند به تفصیل صحبت نمود و سپس چگونگی اجرای تئاتر در مرکز استان , موانع و کمبودهایی که وجود دارد را شرح داد که مهمترین آن در حال حاضر کمبود منابع مالی است .

پس از صحبتهای یزدیان نوبت به هنرمندان اوز رسید که دغدغه های خود را بیان نمایند , کمبود امکانات بخصوص سالن تمرین و اجرا , عدم حمایت برخی از مسوولین بخصوص در مورد سالن های خیر ساز ادارات و دریافت هزینه گزاف این سالنها , استاندارد نبودن سالن های نمایش , عدم اختصاص زمین جهت اداره ارشاد و تکمیل بلک باکس تئاتر , کلاسهای بازیگری و کارگردانی و .... از مهمترین مشکلات تئاتر اوز بود که توسط هنرمندان شرح داده شد و یزدیان قول مطرح کردن موارد را در شورای تئاتر استان فارس داد.

شایان ذکر است این شورا در صدد است در شهرستانها و شهرهایی که دارای اداره ارشاد باشند , به شرط داشتن مکان مناسب و حداقل اختصاص یک اتاق مجزا در اداره ارشاد هر شهر , انجمن نمایش مستقل آن شهرستان را تاسیس نماید که زیر نظر شورای استان و با معرفی هیات مدیره به همراه دبیر انجمن نمایش فعالیت می نمایند.