با سلام

گروه فرهنگی هنری صحنه اوز ,با سابقه ای 14 ساله پس از وقفه ای که در فعالیتمان بدلیل شرایط خاص چندین سال قبل اتفاق افتاد , با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد , و انجمن نمایش اوز , جهت اعتلای تئاتر و تعامل با گروههای نمایشی در اوز , و پیگیری مستمر , به صحنه بازگشت و در اولین اجرای خود , تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار داده و چندین متن قوی و در خور اعتنا را نیز جهت تایید روخوانی , تسلیم اداره ارشاد اوز نموده است.

گروه هنری صحنه اوز , از ابتدای سال 1394 , تمرینات منظم خود را با کادر قدیمی و بازیگران توانمند آغاز نموده تا نوید بخش روزهای روشنی برای تئاتر اوز باشد.

گروه هنری صحنه اوز , در سال 1381 , توسط افرادی فعال و کوشا ,شروع بکار نمود و تئاترهای در خور تحسینی همانند : رقص کاغذ پاره ها , قصه های در گوشی , بی شیر و شکر را به روی صحنه برد که مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت.

پیامد فعالیت گروه صحنه موارد ذیل بوده است :

1)برگزاری نشستهای تخصصی نقد و بررسی پس از هر دوره اجرا
2)اجرا و بکار گیری فنون تجربی و تکنیکهای اصولی بازیگری و کارگردانی در هر دوره اجرا
3)استفاده از متن نویسی توسط اعضای گروه برای برنامه های آتی و چشم انداز جهت حضور در مراتب عالی تئاتر استان و کشوری
4)ارتباط مستمر با انجمن ها و گروههای موفق تئاتری شیراز و تهران
5)دسترسی و پروسه تربیت بازیگر و کارگردان و عوامل به صورت اصولی و مستمر
6)افزایش سواد تئاتری و نرخ مطالعه عوامل و بازیگران
7)سواد آکادمیک و جذب استعدادهای برتر و معرفی و حمایت توسط گروه

در حال حاضر گروه هنری صحنه اوز , دارای هیئت رییسه و هیئت مدیره بوده که زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ اوز فعالیت مینماید.

گروه فرهنگی هنری صحنه اوز , افتخار می نماید که همانند گذشته بتواند در خدمت تئاتر اوز و مردم با فرهنگ بخش اوز باشد , و بدون شک هدف اصلی , نهادینه نمودن اصول اولیه و اساسی تئاتر و انجام کارهای بنیادی در این زمینه خواهد بود , بنابراین خواهشمندیم مردم عزیز بخش اوز نیز بسان گذشته ای نه چندان دور , حامی تئاتر اوز بوده و با حضور گرمشان در اجرای تئاتر به معنای واقعی , دلگرممان کنند.

(( مخلص تک تک مردم عزیز بخش اوز , گروه فرهنگی هنری صحنه اوز ))