تاتر باغ آرزوها ، کاری از گروه نمایشی صبا ، شهرستان گراش ، بمدت دو روز ، در تالار زیبای پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور مرکز اوز بروی صحنه رفت. این اثر که نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی علی فخری و هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اوز به مرحله اجرا رسید، با بازی خوب و دل انگیز بازیگران این تاتر رنگ دیگری بخود گرفت و پس از مدتها از گراش یک تاتر با اصول اساسی تاتر را شاهد بودیم. 

در باغ آرزوها سه جوان نابینا که در یتیم خانه ای تک و تنها بزرگ شده و شکل گرفته اند، در خیال خود شخصی را ساخته اند که روزی می آید و آنها را از آنجا می برد و به نوعی بهشت را برای آنها تداعی مینماید. آقای لستو، راننده مینی بوس آبی رنگ فرشته نجات آنهاست که وجود خارجی ندارد و .......

بازی گیرای عاطفه امین زاده ، سارا آذربادگان و زهرا راستی ، بخصوص نفر آخر که بنا به گفته کارگردان نمایش اولین اجرای تاتری خود را تجربه می کرد ، با تمام محدودیت های بازی در صحنه جهت خانمها، خوب از کار در آمده بود و قابل قبول مینمود . 

تعامل و همکاری اداره ارشاد و انجمن نمایش اوز با اداره ارشاد گراش و اینکه این تاتر قرار است هفته آینده در لار نیز بروی صحنه باشد ، در نوع خودش ستودنی است و امید میرود مردم عزیز هم حمایت خود را از گروههای نمایشی مثل همیشه دریغ ننمایند تا شاهد رسیدن تاتر به جایگاه اصلی خود باشیم.